ترازو

5 ترازو فروشگاهی محبوب و ارزان در بازار ایران

۵ ترازو فروشگاهی محبوب و ارزان در بازار ایران

ترازو فروشگاهی یکی از لوازم ضروری بسیاری از کسب و کارهاست. از میوه فروشی گرفته تا فروشگاه ابزار. از سوپرمارکت تا قصابی و فروشنده‌های سیار و… همه و همه وابسته به ترازو برای توزین کالا هستند. اما در این بین، برای انتخاب یک ترازوی مناسب، چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟ در واقع ترازوی فروشگاهی چی بخریم؟ سوال رایج خریداران بین انواع برندها و مدل‌های مختلف ترازوی فروشگاهی ایرانی و چینی است. در این مقاله راهنمای خرید ترازو فروشگاهی و 5 ترازو فروشگاهی پرفروش و محبوب در بازار ایران را با تمرکز بر قیمت آن‌ها معرفی و بررسی خواهیم کرد.

1- ترازو فروشگاهی محک ۴۰ کیلویی کیبورد استیل

 

بدون شک یکی از پرفروش‌ترین محصولات توزین در ایران، ترازو محک کیبورد استیل است. این محصول با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب توانسته است طی سال‌های اخیر بسیاری از خریداران را راضی نگه دارد. یکی از ضعف‌های اساسی مدل قدیمی‌تر این ترازو صفحه کلید آن بود که پس از مدتی تعدادی از کلیدهای تزارو از کار می‌افتاد. اما در ترازوی کیبورد استیل، ما شاهد یک صفحه کلید مقاوم در برابر ضربه و آب هستیم که می‌تواند تا مدت‌ها برای شما مثل روز اول کار کند. جذابیت این ترازو آنجاست که قیمت بسیار مناسبی دارد و مثل یک ترازو گران‌قیمت می‌تواند کار شما را راه بیندازد. این ترازو با دقت بالا و توزین در کسری از ثانیه، رضایت شما را جلب خواهد کرد. اگر قصد خرید ترازو در بازه قیمتی زیر یک میلیون تومان دارید، پیشنهاد ما خرید این مدل ترازو خواهد بود.

 

2- ترازو فروشگاهی محک ۴۰ کیلویی مدل ۸۸۸

 

ترازو محک 888 یک ترازوی تمام عیار است. کیفیت ساخت این ترازو در مقابل دیگر ترازوهای فروشگاهی در این بازه قیمتی حداقل یک سر و گردن بالاتر است. اگر شغل شما طوری است که زیاد از ترازو استفاده می‌کنید، پس ترازوهای معمولی دیگر پس از مدتی برای شما کارایی نخواهند داشت. در این صورت پیشنهاد ما تهیه ترازوی 40 کیلویی 888 است. این ترازو با بدنه، کیبورد و باتری قدرتمند همواره یکی از پیشنهادات ایران ترازو برای خریداران پر استفاده از ترازو خواهد بود. اگر قصد خرید ترازو باکیفیت در حدود قیمت یک میلیون و پانصد هزارتومان را دارید، پیشنهاد ما تهیه این مدل است.

 

3- ترازو فروشگاهی محک ۴۰ کیلویی سری جدید

 

این ترازو یک نسل جلوتر از ترازوهای کیبورد استیل هستند. با سینی استیل بدون لبه، کابل پاور (به جای آداپتور) و کیفیت بدنه بهتر. مشخصات فنی تفاوت چندانی با ترازوهای کیبورد استیل ندارد و با ویژگی‌های دقت توزین 2 گرم و 5 گرم، هفت عدد حافظه ثبت کالا، سینی استیل و… عرضه می‌شوند. اگر قصد خرید یک ترازوی اقتصادی را دارید و کاربری خیلی زیادی ندارید، این ترازو میتواند کار شما را راه بیندازد.

 

4- ترازو فروشگاهی کمری ۴۰ کیلویی بدون علمک – سبز

 

مدتی است که این مدل از ترازوهای چینی را زیاد در بازار مشاهده می‌کنید. رنگ سبز آن تمایز دهنده از مدل‌های دیگر ترازو است. این مدل ترازوهای چینی با برند کمری یا محک وارد بازار ایران شده اند و از ویژگی های آن‌ها میتوان به بدنه باکیفیت ترازو اشاره کرد. مواد بسیار خوبی در بدنه استفاده شده و ظاهر چشم نوازی دارد. علاوه بر آن با دقت توزین بالا یکی از انتخاب های اقتصادی خریداران خواهد بود. این ترازو با قیمتی اقتصادی میتواند شما را راضی نگه دارد.

5- ترازو فروشگاهی کمری ۴۰ کیلویی مدل ACS-40JE31

 

اگر می‌توانید بیشتر هزینه کنید، پس طبیعتا باید محصولی با کیفیت بالاتری در اختیار داشته باشید. در این صورت ترازو کمری مدل ACS-40JE31 یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. کیفیت بدنه این ترازو چشم نواز است و اما مهم‌تر از آن، کارایی فوق‌العاده آن رضایت هر خریداری را جلب می‌کند. این مدل ترازو کمری با ظرفیت 40 کیلوگرم و باتری قدرتمند، می‌تواند با هر بار شارژ تا یک هفته بدون نیاز به برق برای شما کار کند و چه چیز بهتر از این! سینی استیل درجه یک، کابل برق قوی، کیفیت ساخت بالای این ترازو ما را مجاب کرد که نام آن را در این لیست ذکر کنیم. اگر می خواهید با خرید ترازو باکیفیت دیگر دغدغه ترازو و توزین نداشته باشید، خرید ترازو کمری را پیشنهاد می‌کنیم.

 

شما چه ترازویی را در بازه قیمتی زیر دومیلیون تومان پیشنهاد می‌کنید؟ اگر هر کدام از مدل های معرفی شده را امتحان کرده اید، نظرتان در مورد آنها چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *